Sunday, January 22, 2017

My New Working Table




ASSALAMMUALAIKUM
My New Working Table


Untuk 2017, tempat kerja aku di Mega Prestima (Nilai), tak banyak yang berubah. Tak berubah tu, maksudnya dari segi persekitaran tempat aku bekerja. Masih di meja yang sama. Komputer yang sama dan aku, masih diri aku yang sama . Mungkin apa yang patut aku renew kan adalah diri aku. Mungkin tak perlu pun nak tambah barangan yang baru macam beg atau kasut baru, cuma mungkin perlukan pemikiran dan mindset yang baru.

Yang terbaru pada tahun 2017 ni, cuma ada penambahan 1 kalender di meja kerja aku. Ini adalah untuk memastikan aku sentiasa alert dengan masa dan duedate -duedate kerja yang perlu dihantar untuk disemak. 

Gambar sebelum : Meja bersepah-sepah .

Gambar selepas: Keadaan meja kerja terbaru aku untuk 2017. Lebih kemas. Kot.πŸ’˜πŸ’˜  


Mungkin perubahan ni nampak sedikit contohnya improve dari segi masa. Tapi aku percaya, dengan kegigihan aku improve masa (always on time) pasti akan membawa perubahan yang besar pada diri aku buat masa sekarang dan pada masa hadapan.



Ini bilik meeting company aku . Cantikkan. Hehe😎😎






 








No comments:

Post a Comment